Bloggpause+vällingby

Nu blir det inget bloggande för mig på ett par dagar. Och det betyder också tyvär att bilderna som simpan pratade om inte kommer upp fören på måndag. I alla fall så kom jag för typ 2 timmar sen hem från vällingby. Det var grymt kul :D Vi åt lunch på Subway, vilket var gott som vanligt och lite kul eftersom becka var lite oerfaren ;) och vi fikade lite på Massagotti. Jag tog en morotskaka, simmie en citronsorbet, mandis en brownie och becka en cheescake. Allt var supergott, men speciellt citronsorbeten :3 Mums! Mina köp blev: Ring från HM, gult lössittande linne från Gina, Deo från HM och en trasmatta! Jag vet, lite udda men den var faktiskt jättefin! Den ska farmor få i pensions-present^^ Nu bär det av till käraste landet :) Som jag har längtat!

Puss puss <3  /Moa

Kommentarer

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback