Sent inlägg...

Här kommer ett liite sent inlägg... Alla bilder kom från i torsdags :P Jag är lite dålig på att uppdatera men ska försöka göra fler inlägg! Dagen var väl helt okej, precis som alla andra dagar... Hade inte klarat mig utan mina roliga och fina vänner som hjälper mig igenom skoldagarna <3 Duktiga jag "råkade" skjuta en hög boll på taket haha ;) Men efter skolan tog jag och maja en liten cykeltur :) Däcken blev säkert helt kladdiga efter hur många sniglar var det nu vi körde på... Fem? Aja vi får väl vara lite försiktigare nästa gång... Imorn blir det den där jävla orienteringen, men det ska nog gå bra om de låter bli att överlåta kartan till mig!

snygg fanny!


Puss och kram
// Moa < 33

Kommentarer

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback