Catwalk

Hellw!!

Becka är hemma hos mig... Selda (min katt) fick typ precis ett utbrott lr nåt... !? Hon typ attakerade oss!! Haha! Hon bet becka på rumpan! xD
Desutom hade vi musik idag och då spelade vi upp låtar som vi tränat på att sjunga och spela. Jag, Moa, Simone och Hanna spelade Grenade. Jag spelade gitarr.... Kan inte spela gitarr så ni kan ju gissa hur det lät xD
Jag håller på och letar bilder... så jag ska lägga upp några här nu... ;)


Kramiizar Från Mandiz <33


Haha, Gubbar vi gjorde på håltimme xD

¨


Haha shoppingbild :) Jag och becka


Snyggisar <33 Jag och Moa
Min ansiktsmask var lila och moas var grön!


Jag och.... becka xD ser typ bara mig... Men det här är vi just nu.. ;) <33

Kommentarer

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback