myrorna dans bla bla bla...

Igår var jag maja rebacka och hanna i stan. Vi hade som plan att hitta några snygga fynd, men sen kom jag hem med två saker, haha. Vi fastnade på myrorna i två timmar. Eller ok, jag och hanna fastnade... Maja och becka fick stå och vara väsk o jack-hållare medan vi testade kläder, stackarna :I BläBläBlä på all sur personal!!! Alla som är dryga och otrevliga, skit på er!! Man blir bara på dåligt humör.. Det var en tant som var så på myrorna. Hon gav mig typ sura blickar hela tiden . Okej, nu ska jag prata om det trevliga (B! Vi dansade idag. Det var jättekul även om jag har uselt minne och  koreografi. Jag lyckades lära mig några steg:D *nööööjd* Det var tur att vi dansade streetdace , för jag hade inte klarat av att dansa ballet eller vals elr nåt :P Nu ska jag gå och sjunga i duschen, så chao!

Puss puss från en fin blondin! <3

Kommentarer

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback