Hallo där!

Vid 7 vaknade jag av en telefonsignal. Jag fick en adrenalinkick så jag hoppade ur sängen och svarade.
Det visade sig att det var från larmcentralen. Mina föräldrar var inte hemma för dem skulle hämta min systers barn. Så jag väckte min storasyster i panik. Och på nåt  sätt fixade hon allt.
När jag hade gått och läggt mig igen hörde jag en massa bankanden, försiktigt tassade jag upp och fick se en kille som höll på med våran dörr.
Vår dörr har varit lite trasig så jag förmodade att det var någon hantverkare. Jag gick och läggde mig igen, och precis när jag höll på att somna vacknade jag av samma signal som hade väckt mig första gången.
Ännu en gång fick jag en adrenalinkick och for upp ur sängen. den här gången var det farmor som ringde.
Tydligen hade dem ringt henne också. Hon ville bara kolla om vi var okej! Efter det kunde jag inte somna så jag gick upp och åt frukost. Jag satte mig vid datorn för att kolla på vampire diaries. Men jag visste inte att jag hade kollat slut på den så det blev en stoor besvikelse när jag insåg det... :( Men aja <3 <3



//Hanna<3 ;D



Oliver tar kort (ett av min systers barn) <3 <3


Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/Dag http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/dagens-blogg_17.html

Finns även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)

Annars kanske vi kan göra ett bloglovinbyte?;)

2011-08-18 16:51:09
URL: http://domkallarmighannes.com

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback