Hemma från värmland!

För ungefär 1 och en halv timme sen kom jag hem från frykenbaden tror jag det hette. Campingen var väl inte den bästa när inte en en av 5 personer kan duscha varmt, men vi hade f1 kul ialla fall <3 Jag och simone åkte dit i torsdags. Vi har badat , solat, shoppat i Karlstad, åkt gokart haha, spelat monopol mm! När vi åkte gokart var jag lite galen, gasaade på för fullt och varvade simone 2 ggr ;) Simpan var lite mer försiktig hon, även om vi råkade köra ut i gräset någon gång... <3 Det var absolut värt 100 kronor! Annars har det bara varit skönt att slappa :3 Här kommer en massa bilder :*




Kommentarer
Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 00:55:25
URL: http://smsalåna.nu

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback