Tvätt!

Idag har jag verkligen varit sjuukt duktig! Jag har städat hela mitt rum ,rensat bland alla mina skolsaker, städat upp bland stallgrejorna och tvättat alla mina smutsiga fotbollskläder från Örebro cupen i helgen ;) OMG! Jag tror aldrig att jag har varit så här duktig XD

Igår var jag i alla fall ute och red på kungsberga , jag hade Manilla och vi hade höjdhoppning. Det var kul men jag hoppade bara ca 80 cm... vilket jag i och för sig tycker är högt nog :)
Nu när jag sitter här och tänker på hoppning blev jag sugen på att hoppa lite med kaninerna. De brukar egentligen inte tycka det är så jätteroligt och de brukar stanna framför hindrerna och äta gräs istället :D Aja, vi får se vad jag gör!


Hej då<3

//Simmie

Kommentarer
mandiz

Fina hinder där på bilden :) <33 kram

Jätte bra inlägg!

2011-06-21 17:34:00
URL: http://blueflame.blogg.se/

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback