Åska

hejsan hoppsan!
Tidigare sa jag ju att jag var taggad på att spela fotboll, det var dock innan jag märkte hur mycket det regnade, hehe...
Aja, vädret var i alla fall bra på träningen förutom de 10 sista minuterna, när det börjar ösregna, hagla och åska!
Fast det var ganska kul ändå, så fort det mullrade till började alla skrika och efteråt var vi helt dyblöta. Föresten var Amanda med på träningen, hon var jätteduktig :D

Haha, jag hade läst om en blixt som slagit ner på en fotbollsplan och att målvakten hade dött .Så jag var fett rädd att Linnea typ skulle bli träffad av blixten... och det får ju inte hända...då har ju vi  ingen målvakt...
Skojja bara!!! Klart Linnea inte ska dö!!! Pussi,Pussi!!!
God natt och dröm söta drömmar!!!

//Simmie

Kommentarer

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback