Dålig bloggning...

I onsdags åkte jag,pappa och Amanda till en fotokurs i stan(kommer inte ihåg vart). Vi ska få göra en var sin bok full med bilder som vi har tagit. Kursen hanlar om att man ska lära sig att göra en sån bok. Så vi har hållt på med våra datorer och tagit kort. När min bok är klar ska jag beställa den hem. Det bästa är att man fick en värdekupong på 329 kr, och det är precis vad en liten bok som jag vill ha kostar!!
Min bok ska handla om ett år. Så först ska det vara vinter bilder sen blir det vår bilder, ja jag tror ni förstår poängen.
Idag har jag och mamma gjort i ordning en pickninck som vi skulle ta vid busviken. men det blev ändrade planer så vi tog med oss alla våra filtar och picknickkorgen ut på terrassen vid poolen. så satte vi oss på filtarna istället för på stolarna bredvid oss. Efter det gick vi med humlan till busviken iallafall så hon också fick bada.




min 10 åriga gammla raggsocka <3 <3

Kommentarer
Elin

Haha så kan man också göra,ha picknick vid poolen :D

2011-08-05 21:55:49
URL: http://allavifyraa.blogg.se/
Anonym

Vi fick upp sand på filten, det kom kryp i maten, det kröp upp en massa myror på mig och så fick jag sand i håret... Mycket bättre på terrassen, då slipper man allt det där! <3

2011-08-06 11:11:16
Hanna

mycket bättre. Jag rekomenderar! <3 <3

2011-08-06 11:12:25
Lisa

Vilken söt bild på din hund! Och bloggen var fin. kram

2011-08-09 15:16:20
Hanna

Tack! Kram <3

2011-08-10 16:59:24

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback