Förlåt...

för dålig uppdatering! När det är sommarlov har jag så mycket att göra, har nästan inte varit hemma en hel vecka på över en månad. Men när skolan börjar igen kommer det bli bättre igen. Kom hem från Arvidsjaur i går, klockan fyra på natten/morgonen. Fyy vad jag hatar 12 timmarslånga bilresor! Vi hamnade i en kö som vi satt i ett tag, det spöregnade ute och därför blev resan ett par timmar försenad. Usch! Ikväll ska det bli fotbollsträning. Gud som jag har längtat, jag ska ge 110 procent idag! :D åsså får man väl hoppas att det kommer ett par satt den inte blir inställd :/ hoppas kunna lägga upp fler bilder sen som en sammanfattning av sommarn, men tills vidare kommer en bild från Stadium sports camp, lite random;


Längtar tillbaka <3



Puss och kram / Moa < 333

Kommentarer
Borderline & Jag

Hej! Din blogg är riktigt bra och följer dig på bloglovin om jag inte redan sagt det? Hoppas att du följer mig men om inte får du gärna lägga till mig.. Kram <3

2011-08-11 17:24:18
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback