text+bild bomb

I det här inlägget kommer li´te om allt :) Det kommer säkert bli lite rörigt men jaja.

vällingby i onsdags:
I onsdags var vi som sagt i vällingby. Alltså jag Manda, Becka och Simpan. Det var super kul, som vanligt :) Vi hade tänkt åka in till stan. Men när vi åkte buss och det regnade och var grått ute bestämde vi oss för vällingby eftersom vi skulle slippa regnet. Men det blev bra i alla fall! Vi åt en god lunch på subway. Jag fick sköta beställningen åt (fegisen) rebecka eftersom hon var lite oerfaren om man säger så <3! Mina köp blev: en deo från hm, ett gult sommarlinne från Gina, en ring från hm och en trasmatta!! Jag vet lite udda, men det var faktiskt fin och skulle bli en pensions present till farmor :) Hon blev som tur var riktigt glad för den, haha c: Sedan åt vi fika bestående av; morotskaka, citronsorbet, brownie och cheescake ( tror jag). BItarna var gigantiska! :p Mums...

Landet:
Anledningen till att jag inte har bloggat på ett par dagar är att vi har varit på landet för första gången i år! Gud vad jag har längtat <3 Vi badade inte men det var ganska varmt i vattnet. Vi slöade hela dagarna, läste, spekade kort, åt cheescake, bara var där lixom :) Hur mysigt som helst!

Min pajjade kamera :( :
Min rosa kamera har gått sönder! Mamma skulle fota mig och skulle ta en genväg över en sluttande klippa men blöt mossa. Hon ramlade, och som tur var gick det bra för henne, men inte med min kamera... Objektivet tryckes in så att den inte gick att få ut igen! Och det går att fota, men man ser inget för att det är så suddigt :( Först var jag bara nere, men sen kunde jag se det positiva, nämligen att jag får en helt ny kamera! Jippie :D 

Bilder:



Massagotti! :P




Vilka Brudar! <3




Så kommer jag där och förstör bilden!..




På busshållplatsen :)








Snygga tjejjor! < 33


Snyggast :*




Ser ju inte riktigt klok ut!


Ikväll ska jag på fotbollsträning. Ska bli kul!
Puss och kram / Moa <3


Kommentarer
E M M E L L Y

sv: Ja, det är sjukt jobbigt med dem :(

2011-06-27 16:48:03
URL: http://emmellys.blogg.se/

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback