hemma igen

Hemma från örebro. Det är såklart jätteskönt att komma hem, men hade gärna stannat några dagar till :) Det var jättekul även om det inte gick så bra för oss, men det viktigaste är ju att ha kul, inte sannt? Vi åkte in till stan och gick lite och jag köpte en sundae... Men jag märkte inte att jag spillt ut all kolasås på min ljusgråa tröja! Och mina byxor blev också kladdiga -.- Men det värsta var att vi skulle på nåt cup- disco efter, och jag hade inget ombyte! Som tur var fick jag låna julies tröja som hon hade på sig. Hon hade ett linne under, men hon blev räddaren i nöden eller vad man säger <3 Tack jujje! Sista dan badade vi på gustavsvik. Julie hoppade från tian! Hon är så modig! Vilket också påminner mig om att jag är skyldig henne en valfri glass. Haha! ^^ Och innan det så var vi i turkiet. Det var så sköönt, glass bad och shopping och sola hela dagarna :) Jääte härligt värkligen! Men däremot önskar jag att turkarna kunde prata lite bättre engelska satt man förstod när dom pratade med en x) Måste sluta skriva annars får nog datorn överbelastning ;) 

puss o kram / Mos

 


Kommentarer

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback