OMG! Mandiz bloggar O_o

Haha! Jag tänkte göra ett inlägg! Har varit allt för dålig på det.. Men jag har inte haft tid bara <33
Iaf så är jag på väg till träningen nu, och det var så sjukt irriterande! Bussen måste gått två minuter för tidigt.
Det var så att jag blev försenad så då skyndade jag mig jätte mkt och sen när jag var nästan precis vid busshållplatsen så såg jag att bussen stog där så då kollade jag på klockan och den visade 45 när bussen skulle gå 47, så då gick jag lite lugnare och då bara körde bussen iväg! Jag trodde ju att bussen skulle vänta för busschafören så mig jue!!! As irriterande!! Så jag fick vänta tjugo minuter och då kommer jag typ en kvart sent till träningen också!!

Aja kan inte göra något åt det nu iaf... Kramiiz<3
ska lägga upp en massa bilder senare också <33

Kommentarer
Jacqueline

NICE ;D



snälla besök min blogg :)

2011-06-27 15:06:55
URL: http://gacki.blogg.se/

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback