Sent inlägg <3

Hejsan Hoppsan! <3

Just nu är jag bara så sjukt trött :O Det känns som om jag ska somna vilken sekund som helst ;)
Aja, nu ska jag berätta om hur min dag varit <3<3
Efter morgon-inlägget som jag gjorde åkte Pappa och jag  till Hööks och shoppade häst grejor. Det blev inte så mycket grejer utan mer saker som jag verkligen behöver.  Med mig hem fick jag ett par rutiga ridbyxor, ett dressyrspö, en grimma+ grimskaft och lite andra smågrejor ;)

Efter det åt vi på en Thai resturang :) Jag hade Pad Thai och pappa någon Curry gryta <3 Sedan fixade vi lite mera saker och sedan begav vi oss till kusinerna. Där grillade vi, åt tårta och hade det allmänt mysigt <:

Vi kom hem därifrån för ca 1 timme sedan och då berättade pappa att han hade sålt min "kläd"-byrå, mitt skåp och en till byrå (jag ska göra om mitt rum :D) och att de skulle hämta dem imorgon ;) Så nu har jag just packat ut alla saker (ur skåpen mm) Det tog jättelång tid! Jag har verkligen otroligt mycket onödiga saker <3

Förresten så åker jag till min moster i Dalarna imorgon, det ska bli skojj! <3

God Natt :D

//Simmie


Kommentarer
Elin

sv; Åh, tack vad snällt :)

Din blogg är jättejättefiin<3

2011-06-27 12:38:34
URL: http://elklin.blogg.se/
hanna

sv: haha, tack dsm =)

2011-06-27 12:40:41
URL: http://cupcupcake.blogg.se/
mandiz

Ha det så bra simmy!!! <33 saknar dig!

2011-06-27 12:47:43
URL: http://blueflame.blogg.se/

Ingen reklam :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback